Jippi jai jei sanon minä! Kaikennäköiset loiset minussa viihtyykin! Viime torstaina sain puhelun kättäriltä, soittivat tuloksia verikokeista. Mulla on toksoplasmoosi!!!!!Ei voi olla totta, sanon minä! Enhän edes omista kissaa. Toskoplasmoosin voi saada kissoista, hedelmistä, vihanneksista tai raasta lihasta. Suomalaisista noin 20% sairastuu toksoplasmoosiin, mutta italiassa ja ranskassa suurimmalla osalla on se. Olen nykyään immuuni. En tartuta sitä muihin, mut poiskaan se ei lähde. Nice! Nii ja kaiken lisäksi en edes tiennyt olleeni sairastuneen pitkään siihen sillä se on uudelleen aktivoitunut! Mitäköhän helvettiä sekin sitten tarkoittaa!!??? Oireet, kun tuohon sairastuu on perus flunssa!!!!! Tällä viikolla pitäis saada lisätietoa siitä, kun yllätys yllätys jouduin uudelleen menemään verikokeisiin. Näytän käsivarsistani ihan narkkarilta!
En tiedä miten tää nyt tulee vaikuttamaan uudelleen raskaaksi tuloon, sillä jos nainen sairastuu siihen ekaa kertaa raskaana ollessaan se aiheuttaa sikiölle vesipäätä, maksa, aivo silmä ja munuais vikoja! Joten olen postitiivisella mielellä siitä et sain keskenmenon, mut sit taas, kun mietin niinpäin et jos olisin tiennyt toksoplasmoosistani aikaisemmin olisiko keskenmenoni ollut turhaa? Jos sen siis olisi jotenkin voinut estää ja hoitaa? Täytyy lääkäriltä kysyä, kun se niitä tuloksia soitteleepi.