Tiedän, että sinä et merkinnyt miehelleni mitään. Silti mun on vaikea olla mieheni kanssa. Syy siihen, että mieheni petti minua sinun kanssasi ei ole sinun vikasi, vaan mieheni heikkouden! Toisaalta taisin ahdistaa mieheni "nurkkaan" edellisinä päivinä. Sen seuraksena hän oli heikko ja teki sen mitä ei olisi pitänyt tehdä. En sitten tiedä oli kyseessä jotain näyttämisen halua kavereille. Sillä tiedän ja tunnen hänen kaverit ja heidän pelimiesajattelutavan. Suurin osa heistäkin on suhteessa, mutta "vieraalla maalla" ollessa mikään ei tunnu missään. Ja heidän seurassaan on helppo tehdä mitä vain, sillä jos jotain tapahtuu niin siitä ei puhuta. Näin oma miehenikin yritti vaieta asiasta, mutta eipä onnistunut, jäi samana iltana kiinni, kun kotiin tuli. Katsoin kerran häntä ja se oli siinä.

Mieheni mukaan kokemus oli kaiken kaikkiaan huono. Sinä pikkutyttö et edes osannut ottaa suihin. Olit kuulemma kaikkien aikojen huonoin suihinottaja. Tiedä sitten olitko? Pettämisen myötä hän oli menettää minut ja tyttäreni. Minä pakotin hänet soittamaan sinulle, kun hän ei vastannut puheluusi. Onneksi hän soitti, muuten olisit saanut erittäin vihaisen puhelun minulta.

Mieheni katuu tekoaan paljon, minun on vain vaikea unohtaa asiaa. Anteeksi olen antanut, mutta en todellakaan ole unohtanut ja tämä tulee aina olemaan meidän välissämme. Luottamus on mennyt ja sen takaisin saaminen kestää.