Jeeee, mun kaveri valmistui parturi-kampaajaksi, kohta mun vuoro! Kaverin valmistujaisia juhlittin oikein kunnolla LUX:ssa. Oli varattu oma tila ja skumppa virtas mansikoiden kera =) Pöytä oli täynnä viinaa, pikkusuolaista ja miehiä nam! Ja me naiset oltiin kaikki, kampaajia, maskeeraajia, puvustajia ja muutama näyttelijä.

Olin valmistautunut iltaa varten huolellisesti, sillä kutsussa oli sääntö, että pukeudutaan juhlavasti ei siis farkkuihin. Oli tosi ihana nähdä, kun meillä kaikilla oli tyylikkäät juhlavat vaatteet. Itse sankarilla oli aivan upea musta silkkinen leninki päällä, missä oli sivulla pitkä halkio. Oikeesti aivan upea näky kauniin pitkän blondityttösen päällä. Heh me kaikki oltiin blondeja ;) "Tiinalla" oli myös leninki päällä, halterneckmallinen, mutta puuvillasta tehty. Itselläni oli mustat suorat housut, halterneckliivi, joka oli korsettimainen, hiukset nutturalla kiinni hopea paksu kaulakoru, täytyy mainostaa, et oli lapponian mallistoa. Ja hopea kello kädessä niin ja mustat saappaat jalassa.

Juhlasankari käski meidän hommaamaan pöytään miehiä ja mehän tehtiin työtä käskettyä. Minä ja "Tiina" lähdettiin kierrokselle ja saimmekin saaliiksemme koko aika parempia saalistettavia. Loosiimme lappasi kokoaika miehiä, varaa oli siis valita kenet ottaisi. Silmäpeliä oli jos jonkinmoista ja tosiaan seuraa olisi ollut yöksi asti.. Käytiin myöskin tanssimassa ja miehiä sielläkin riitti ympärillä tanssimassa, niin kuin mun tyyliin kuuluu =)

Aamulla heräsin, en kotoa.. Pikkasen oli huono olo, mutta ei ylitsepääsemätön, sillä onneksi olin juonut vain skumppaa, tiukkaa ja vettä välillä, ettei kroppa kuivu. Avokki soitti ja kyseli missä menen, kerroin missä olen ja hän tuli hakemaan mut. Siksi aikaa menin lähimpään mäkkiin hakemaan kahvia! Ehkä tämä kertoo, kuinka sitoutunut hän on muhun? Vannoo rakkauttaan koko aika, mutta minä en pysty!

Laitoin avokille viestiä yöllä, että en tule kotiin yöksi. Oli lukenut, että menen mun yhdelle toiselle kaverille ja siitä sit hermostui, ja luuli, että meidän suhde on ohi, kun menen hänelle yöksi enkä anna avokkini tulla hakemaan kotiin. Viestit joita lähetti oli oikeesti aika hätääkärsivän viestejä. No ehkä osa on mun syytä ja testailin häntä. Sillä, kun lähdin ulos sanoin, "että jos jotain tapahtuu niin sit tapahtuu". Joo, tiedän olen julma. Mutta sitä saa mitä tilaa ;)