Sainhan sen kakistamaan totuuden ulos! Mä olen niin raivona, kun vaan voin olla. Meinasin näyttää ovea samantein, mutta pakotin itseni pysymään paikallani ja kuuntelemaan koko saatanan episodin! En tiedä itsekkään mixi niin tein, mutta nyt on helpompi olla.

Istuttiin sohvalla ja juteltiin kaikenlaista. Sitten hän sanoi, että tampereella tapahtui, jotain mitä ei olisi saanut tapahtua. Pakotin hänet kertomaan AIVAN kaiken. Siis itse aktin jne. Hän ei olisi halunnut kertoa, mutta mä halusin tietää ihan kaiken.

Mä en pysty ymmärtämään minkä vitun takia se meni niin tekemään. Aika heikkoa jos meillä on ongelmia, niin mennä ratkasemaan se tolla tavalla ja vielä jonkun 18 vuotiaanpikkutytön kanssa. Ei kyllä hyvältä näytä!
ei edes osannut kertoa minkä takia teki sen, kai siihen joku syy on???! Jos se ois vaan ollut pano niin olisin ehkä ymmärtänyt, mutta ei se kait sitä ollut. Tuntuu, että siinä oli jotain muuta. Mutta mitä?

Vittu et on niin sekanen olo. Mun mielestä suhde on nyt sitten tässä.