Nyt on sitten päätös tehty! Meikäläinen laittaa toiminimen pystyyn! On sen verran paljon tullut tehtyä kampauskeikkoja ja nytkin on varauksia kesälle. Mies oli täyttänyt mulle valmiix duunissa paperit ja tarkistaa vielä pari verojutskaa, ennen, kuin pistää paperit eteenpäin. Toiminimikin on päätetty, se on mun toinen nimi. Sitä en vielä paljasta. Logot mies tekee duunissa ja jonkun brändi tsydeemin.Mun brändi tulee olemaan rock!! Tribaali tsydeemejä yms. kivaa tulee logoon. Tuun tekemään kotikäyntinä leikkauksia, pidennyksiä, rastoja ja rakennekynsiä. Väritkin ehkä onnistuu. Liiketilaa alan ettimään vähän myöhemmin, kunhan saan eka tän tästä kunnolla pyörimään.On tää aikas iso askel eteenpäin!! Mut oon hämmästyneen, kummastuneen iloinen! Käyn parhailaan rakennekynsikurssia ja on tosi kivaa! Alux oon ollut skeptinen rakennekynsiin, koska mulla itelläni on ollut huonoja kokemuksia niistä. Mut nyt, kun saa oikeesti kunnon koulutuksen niihin ja osaa itse niitä tehdä nii ei tää mikään huono juttu olekaan. Sormet syyhyä, että pääsen niitä asiakkaille tekemään!