Eilen mies oli pitämässä Porvoossa ruokavalioseuranta luentoo jollekin tyttöjen salibandy joukkueelle. Tuli kotiin joskus puol kymmenen maissa. Kysäisin mieheltä, et viittiskö tehdä mulle sellaisen mun perus iltapalan eli rahkaa ja vadelmia makeutusaineella sillävälin, kun käyn pikaisesti suihkussa. Oltais päästy nopeammin katsomaan leffaa, jonka toi mukanaan...Ei vastausta, saakelin jumi, kun on!  No, tein ite sen rahkan. Mies meni jumittamaan sohvalle. Huutelin keittiöstä, et vois vittu nostaa sen perseen siitä sohvalta ylös ja pistää astioita koneeseen. Tulihan se sieltä.. Huomas, et olen kiukku ja silloin ei kannata pistää vastaan. No päästiin vihdoin ja viimein kattoo leffaa noin puol ykstoista. Leffan loputtua äijä paineli suoraan sänkyyn vaatteet päällä sammuttamatta valoja/ tietokonetta ja laittamatta koiria nukkumaan. Tulin makkariin ja sihahdin JUST JOO! Laitoin koirat nukkumaan tietokoneen kii, sillä välin oli sentään ottanut vaatteita pois. Laitoin yövaatteet ja menin vällyjen alle ja mies sanoo; "laitatko valot kii", vastasin EN ja käänsin kylkeä. Mies siihen, no nukutaan vaan sit valot päällä, ei häntä haittaa. Sanoin ei muakaan ja jatkoin mukamas nukkumista. Meni 5min,7min10min,15min ja sit mies alkaa nauramaan ja tokaisee "väsytys voitto, että sä osaat olla tommonen!" Siihen minä; "mimmonen? mä oon mä, enkä mixkään muutu". Mies sammutti valot ja nauroimme koko jutulle.. Hähää sainpas sen nousemaan ja laittamaan ne valot ja verhot kii, jotka oli jäänyt auki. Et sellaista  tälläerää, nyt lähden kauppaan, kun tyttökin on treeneissä. Mä pidän treenaamisesta tänään tauon paitsi et venytellä pitäis...