Tänään on säpinää päivä täynnä. Aamulla oli tyttären koristurnaus, johon mut oli värvätty leipomaan 30 pasteijaa ja pöytäkirjanpitäjäx. Herätys oli amulla klo 07 et sai pasteijat uuniin, syötyä, puettua ja laitettua ittensä lähtö kuntoon, peli, kun alkoi jo 09.45. Ja sitä ennen piti kyytiin hakea mun mutsi, vapaaehtoiseksi tuomariks lähtenyt T. ja S ja sen poitsu. Vietiin S poitsun kera treeneihin. Heillä ei ole tällä hetkellä autoa....  Pelit tytöillä meni hyvin, verrattaen siihen et vastustaja oli vuotta vanhempia. Kyllä tytöistä pelaajia tulee!! Itselläänkin tuo kirjanpitäjän homma meni ihan hyvin, en oo koskaan ollut pelin kirjanpitäjänä ja sain vasta aamulla pika preppauksen kirjanpitoon =)  Pelin jälkeen vietiin T,S ja poitsu koteihinsa. Sieltä sitten kaupan kautta mutsi ja tyttö meille tekemään sapuskaa, kun me miehen kanssa lähdettiin hakemaan frendeille tuparilahjaa, jonne ollaan illalla menossa. Ostettiinkin itsellemme kotiin pyyhkeitä ja tytölle uuden kodin huoneeseensa uudet verhot. Frendeille ostettiin Hemtexiin lahjakortti. Helppo lahja, kun ei oikein osaa ostaa toiselle mitään. Saavat nyt ostaa itse sen mistä tykkäävät. Tupareista riennämme stadiin Hevimestaan toisen frendin levynjulkkareihin.
Viimeksi, kun näin yhden bändin jäsenen muijafrendin olin ollut omien kavereiden kanssa risteilyllä ja ryypännyt putkeen 3-päivää. Sillä hetkellä baarissa mua väsytti ja heikotti ja olin valmis lähtemään kotiin, niin tää muija alkoi avautumaan mulle "et mikä rokkari sä oot jos et jaksa 3päivää putkeen", niin just, mitä olin just tehnyt? Vetänyt viinaa 3päivää putkeen ja vielä olis pitänyt neljäs siihen perään, no thank you. Jossain se raja menee ja vielä jos seuraava päivä on duunipäivä!! Kyllähän toimisto hommat pienessä darrassa menee, mut kuka haluaa kampaajalle, joka haisee vanhalle viinalle?!!! Ei kukaan. Niin, nyt pe*kele mä näytän sille mikä rokkari mä olen! Ärsyttää tommonen toisen aliarvioiminen, kun ei edes tunneta. Niin ja meillähän ei oo enään sen mielestä edes ollenkaan elämää, kun meillä on lapsi ja vielä koiriakin. Tietäs vaan, kuinka rock mä olen ja mitä tullut tehtyä,kih, kih ja mähän kusen minne mä haluun. Läppä, joka pyörii meidän piireissä sen yhden uuden vuodenjälkeen.. Olin käynyt kusella kaverin vuokra mökin parvekkeella ja tokaissut mun miehelle "mä kusen just sinne minne mä haluan", kun tuli heristelemään mulle. Tais pikkasen hävettää ressukkaa.... Sain kuitenkin rispektiä miehen kavereilta =)

Laitan päälleni sellaisen mustaharmaa kuvioisen hameen, jossa ketjuja, mustan olkaimettoman korsetin ja saappaat. Kynteni lakkaan mustaksi. Ja hiuksetkin laitettiin eilen kondikseen, mulla onkin nyt sinimustan ja harmaan sävyisiä raitoja tossa mun otsatukassa =) On aikas cool.
Tyttö teki mulle lapun, jossa luki "Äiti on ROCK!" Sen mielestä, mun uudet hiukset on rock, liikuttavaa. Kyllä mä aikas rock oon,  aamulla olen kuiteskin herännyt vapaaehtoisesti jo klo 07 ja häärännyt päivän aikana kaikennäköistä ja vielä sen jälkeen jaksan lähteä 2bileisiin!!
Mä tästä nyt häivyn laittautumaan. Olkaamme juuri sellaisia, kuin kukin meistä on! Rock!