Eilinen takapakki sai mut shoppailemaan, kummasti tuli heti parempi mieli. Oikeestaan mun mies vei mut shoppailemaan. Lähdettiin viemään tyttöä treeneihin ja, kun aikaa oli sen verran reilusti mentiin kaffelle Kaisan Cafehen, joka on Tapiolassa. Siellä on oikeesti törkeen kokoset korvapuustit!! Yhdestä korvapuustista syö 2 ihmistä.Tilasimme siis 2 korvapuustia, kaffet meille ja tytölle kaakao. Sai pienehkön sokerihumalan ennen treenejä, hyvä vain, sai purkaa energiaa telinevoikka rääkkiin=) Syötyämme pullat passitettiin tyttö treeneihin ja mentiin shoppailemaan. Mukaan lähti 200eurolla vaatteita mulle. Ostin Pepe Jeansin farkut, Ichi minifarkkuhameen, 3-paitaa/toppia ja vyön. Tytölle ostin uuden kännykorun, oli jo pitkään sanonut tahtovansa uuden, kun sillä on nyt ollut bratzin mukana saatu kännykoru. Mutta jälleen kerran hän vinkui, et mix hän ei saanut mittään uutta. Justhan oltiin ostettu sille uudet verhot ja huutonetistä uus sänky. Eikä ihan mikä tahansa sänky vaan sellainen, jota ei toista vastaan tule. On puusepän muotoilema ja tekemä. Jännä. Sänky on manga henkinen, mustat ylöspäin kapenevat jalat, valkoinen sänkyosa ja punaiset kolmionmalliset rappuset. On siis kerrossänky. Tolla tytöllä ei ikinä oo ollut pulaa vatteista tai mistään. Itse en ole ostanut hänelle paljoakaan, kun sukulaiset ja muut ystävät ostavat hänelle kaikkea mahdollista. Mulla on sen verran iso- suku, eli tätejä ja enoja riittää. Tytön kummitäti muutti Espanjaan niin sieltä tulee paketteja jos jonkinmoista. Mun kummitäti reissailee jatkuvasti jossain ja siltäkin suunnalta paketteja satelee. Ja vielä tytön mummi on tällä hetkellä vietnamissa, ollut jo 2kuukautta, niin sieltäkin vatteita yms tulee. Melkeinpä voisin sanoa, että tyttöni on piloille hemmoteltu, mutta mä olen kyllä valitettavasti aika jyrkkä sanoissani ja teoissani, että kyllä hän kunniansa kuule. Niin ja vielä mun miehen äiti on ottanut tyttöni suojatikseen ja hänkin ostelee kaikenlaista ja vie leffaan jne. Miltäköhän itsestään tuntuisi jos olisi 3 mummia? No mummit on mummeja, eikä se siitä mixkään muutu =)
Nyt alan tässä siivoilemaan, kun kerran mulla on aikaa, eikä töihin tarvinut lähteä =) Ai niin, melkeinpä unohdin varattiin frendin kanssa liput Gwen Stefanin keikalle jee!! Nyt saakin sitten odottaa keikkaa lokakuuhun asti. Nyt mä kyllä saakeli hommaan sen veljeni hovikuskiksi!!!!  Veljeni työskentelee taksikuskina, mut ei oo mikään perus taksikuski vaan V.I.P. Eli kuskaa julkkiksia paikasta A paikkaan B-F. viimeisimmät vieraat ovat olleet P.Diddy, Snoop Dog ja Shakira..  Monesti oon kysynyt häneltä kyytiä, mut aina on ollut joku "tärkeä" henkilö kyydissä. Et silleesti siskoaan kohtelee ;)