Huomasin, että olen viimeisen kuukauden aikana, joka viikonloppu ollut radalla. On ollut äitien teatteritapaamisia, pikkujouluja, synttäreitä, levyn julkkareita, tyttöjen laivareissu yms, kissanristiäisiä.Olen ollut oikeestaan itsekseni liikenteessä, avokki on joissain bileissä ollut mukana, mutta ei kaikissa. Jotenkin huomaan, että katselen muita miehiä "sillä silmällä" vaikka tiedän, että olen varattu. Ja eilen nukkumaan mennessä huomasin ajatelevani jotain outoa. Nimittäin sitä, että jos etsisi itsellen vakipanon. Sellaisen, joka olisi myös varattu, mutta haluaisi vaihtelua seksielämään. Avokkini tietää, että haluaisin olla 2 miehen kanssa, ja hän olisi sen valmis toteuttamaan, mutta luulen, että siinä tulee tunteet mukaan, vaikka sitä sanoo, että niin ei tule käymään, mutta tuo aihe on kuitenkin aika vaarallisilla vesillä. Jotenkin näyttää siltä, että olen palaamassa takaisin siihen sinkkuelämää ajattelutapaani, jota vietin jokin vuosi sitten. Pelottaa hieman, koska en tiedä mitä tuleman pitää, jos ajattelen tuolla tavalla.
Silloin, kun olin sinkku mulla oli vakipano ja toinenkin sellainen. Oli niin helppoa, kun vaan soitti vakkarille, et nyt tekis mieli, tulisitko käymään. Ei tarvinnut sen kummemmin sitoutua toiseen. Nyt sitten saa pähkäillä toisen sitoutumista, pettämisiä, rahahuolia ja muita velvotteita. Ehkä mä en nyt ainakaan vielä mitää salarakasta hommaa. Mutta ei tuo ajatukseni yhtään hullummalta tunnu.