Vihdoin!! Me saatiin asuntotarjous ja otettiin se vastaan. Muutto on reilun kuukauden päästä. I`m going back to Helsinki =) ette arvaakaan, kuin happy, happy mä olen!!!! Käytiin kattoo sitä kämppää ja se on niiiiin perheidylli paikka, kuin vaan voi olla. Pelkkää pientaloo ympärillä ja puistoo jne. saatiin 3h,k ja sauna pientalosta. Mun frendit asuu lähellä, eikä mutsillekaan oo pitkä matka. Helpottaa suuresti mun ja meidän elämää. Jee!! Frenditkin on ollut niin iloisia, kun kuuli, et meitsi palaa takasin stadiin. Täällä Espoossa, kun ei kukaan oikeestaan jaksanut tulla käymään. Nähtiin aina stadissa tai mä menin niille.
Kyllä tää kertoo jo aika paljon, et tuo mies on valmis uhrautumaan mun puolesta, sillä on ollut sillä linjalla "et mä en todellakaan muuta Helsinkiin". Silloin, kun muutettiin yhteen, niin muutettiin kummastakin suunnasta puoleen väliin. Mutta on tuo mieskin valmis muuttamaan, etten oo pakottamassa. Sanoi, et alue on kiva ja saadaan sauna. Nyt mulla alkoi jostain kumman syystä olemaan siivousvimma. Kaikki romu pois nurkista, ennen, kuin muutetaan. Mä en mitään ylimäärästä sinne kanna. Elämä taas tästä pikkuhiljaa hymyilee =)
Oon ollut tän aamun yksikseni ja nauttinut. Tyttö meni kaverin kanssa korkeasaareen ja mies on peleissä koko päivän. Nyt aion tästä lähteä salille huhkimaan ja viedä koiruudet lenkille. Ulkon ihana ilma.