Nyt on sitten palattu lomalta tähän arkeen, joka on yhtä sekametelisoppaa, kuin vaan voi olla. Meidän textailut T:n kanssa loppui, kuin seinään. Ihmettelin.  Kun kotia pääsin, kuulin, että tämä herra T on ollut niin sekasin, kuin vaan ihminen voi olla ja hortoillut -27 pakkasessa ilman hanskoja!!!!!!! Palelutti pahemman kerran nakkinsa. Sormet nyt paketissa, niin, että henkiin jää ainakin peukalo, etusormi ja keskisormi. Niistä kaikista on mennyt tunto, et on sellaiset ällöttävät valkoiset "tyynyt", kun niitä painaa. Ei ihmekään, ettei ollut textannut. Meillä mun miehen kanssa menee tasaisen vaihtelevasti.Vielä toissapäivänä olin sitä, mieltä, että on tuo ihana ja kyllä mä sitä rakastan, mutta nyt taas ei vittu vois vähempää kiinnosta koko äijä!!! Oli riitaa yllätys rahasta. Lähti tossa sitten bilistä pelaamaan herra "peukalo keskellä kämmentä" kanssa. On varmaan aikas huvittavaa touhua.

Lauantaina tapahtunutta.. Herra T laittoi textaria, et kaipaa hiusten siistimistä, ja et passaako mulle, et hän tulee käymään. No passashan mulle. T tuli meille samaan aikaan, kun mieheni tuli pelistä kotiin. Laitettiin safkaa ja syötiin yhdessä. Mieheni lähti toiseen peliin ja me jäimme kahden tyttöjen leikkiessä tyttäreni huoneessa. Siistin T:n hiukset ja keskustelimme tapahtuneesta. ja siitä, et on paree poistaa viestit puhelimesta. Sillä, koskaan ei tiedä jos joku sattuu lukemaan viestit. Kysyin sitten, että onko hän puhunut asiasta yhden S:n kanssa. Koska kaikilla kolmella mun miehellä, T:llä ja S:llä on erittäin hyvät välit keskenään ja puhuvat kaikesta. No olipa sitten maininnut asiasta mitä mun ja T;n välillä on tapahtunut. Mutta onneksi S on sen verran fiksu kaveri, et pitää turpansa kiinni. Menimme meidän makkariin, sillä näytin T:lle mökkireissun kuvia. T alkoi hieromaan mun niskaa ja suuteli kaulalle, olin varuillani sillä tytöt leikkivät viereisessä huoneessa. Tunsin, selkääni vasten, kuinka hänellä seisoi. Ja just, kun olisin voinut suudella T:tä tytöt pamahtivat paikalle. Onneksi eivät ehtineet nähdä mitään. Tilanne jäi siihen,  tytöt olivat päättäneet, että L menee kaverilleen yöksi. Se sopi mulle, sillä mulla oli sellainen olo, että on pakko päästä tuulettumaan baariin. Kaveri soitti ja pyysi mua leffaan. Sain sen houkuteltua meille, koska  meillä oli tarkoitus kattoa T:n ja mun miehen kanssa meillä leffa. T halus laittaa levynsä soimaan ja sanoi, et nyt on pakko kuunnella yx biisi, koska sitä ei voi enään kohta kuunella. Laittoi soimaan skandaalin "Sun Muijas" biisin. Sanoma kolahti ja pahasti. Mun mies kävi hakemassa mun kaverin tänne meille ja saapuivat just biisin loputtua. Olivat hakeneet huoltsikalta siideriä ja bissee. Meidän naapuri pariskuntakin loppupeleissä saapui meille. Illasta tuli siis ihan hauska näin extemporeesti. T pyysi yhden muijan meille, mutta huomasin, mitkä ajatukset sillä oli kokoa aika mielessä. Meidän katseet kohtas vähän väliä ja kipinää on edelleen. Mutta muut ei sitä huomaa. Tai niin mä ainakin oletan, koska kukaan ei oo sanonut mitään ja osaan olla varuillani. T lähti sen muijan kanssa ja me muut kohtasimme kohti stadia. Yht`äkkiä tanssilattiallani oltua huomain, että T olikin saapunut meidän seuraan. Toinen on niin huvittava käärityissä käsissään. Illan päätteksi otimme kolmistaan taksin ja suuntasimme kotia kohti. Asumme suht lähekkäin tällä hetkellä. Ja kiusaus onkin suuri...... Sillä monasti on pyytänyt, et tuu käymään, ennen kuin menen salille. Ja just nyt ellei mieheni olisi tämän T:n kanssa pelaamassa bilistä niin hyvin voisinkin mennä sinne iltaa istumaan, koska mun omat frendit asuvat tunnin matkan päässä =( Saa nähdä mistä he keskustelevat T :n paskasta olosta vai meidän riidoista.

On tää taas tällaista sekametelisoppaa et ei oo tosikaan. Mitä helvettiä mä teen??? On sellainen olo tällä hetkellä, et vittu mä lähen vetää täältä. Mä en kestä tätä samaa paskaa aina vuodesta toiseen. Siis, kun me riidellään siitä, että kumpi maksaa ja mitä maksaa. Ja, että mä en muka oo tarpeex kunnioittava , kun  mieheni maksaa suurimman osan laskuista. Millä vitulla mä maksan jos opiskelen. Ja me itseasiassa molemmat opiskellaan. On niin vitun rottamainen olo, vaikka hyvinkin tietää, että kunnioitan sitä mitä on tehnyt mulle. Pitäisikö mun muka olla joka saatanan päivä mielin kielin persettä nuolemassa ja kiittämässä, et kiitos rakas hani kultaseni, kun oot antanut mulle tän ja tän ja tän. Mä en todellakaan ole pyytänyt yhtään mitään siltä. Ja silti vaan ostaa mulle vaatteita, laukkuja, kenkiä yms. Ja sit kilahtaa, kun mul on kaikkee ja en muka kiitä. Mä olen sanonut monen monta kertaa kiitos ja etten tarvii mitään. Mutta silti ostelee. Mun pää räjähtää kohta. Ai niin uhkas, jos en pyydä anteex niin maksetaan kaikki puolix (ollaan maksettu yhdessä laskuja, mutta mulla ei rahaa kauheasti ole niin suurimman osan on mies maksanut). Mieheni  saa opiskelustaan tällä hetkellä palkkaa...... Katsotaan miten on asian laita huomenna. Jos lähtee tolle linjalle niin minen täällä kauaa ole!