Tyttöjen risteily siis takana.... Päästiin vihdoin meidän perinteiselle tyttöristeilylle, mutta osa porukasta puuttui erinäisten syiden vuoksi. Harmi, että he eivät päässeet osallistumaan tälle risteilylle, mutta meillä oli ainakin hauskaa!! Oon tänään kotiutunut risteilystä ja olo on vähän heikohko, mutta ihan ok... mies tuli hakemaan mut satamasta ja lähti tossa parisen tuntia sitten työmatkalle saksaan. Reissulesken viikko edessä....

Ostettiin tax free:stä puokkiin votkuli pullo ja sitä sitten hörpittiin hytissä, hyi meitä aikuisia naisia... Käytiin humppaamassa ja iskemässä miehiä ;) Kaikki muut paitsi meidän moralisti tiukkapipo neitonen ollaan varattuja naisia osa jopa kihloissa, mutta hei, eihän se ole este vain hidaste... Diskon puolella tuli sit pokattua sellainen kalju mees =) Pussailtiin ja halailtiin, kovasti ois muutakin tahtonut, mut mut...päädyttiin loppupeleissä sen hyttiin hetkex nukkumaan, kun mä sitten päätin lähteä omaan hyttiin, sovittiin kyllä, et se ei jää siihen.. Ois kuulemma halunnut vain nukkua mun kanssa, kyllä mä sen uskoinkin, mutta en viittinyt olla jengipetturi.Oltiin sovittu, et mennään aamulla tukholmaan...

Aamun koittaessa sain itseni väkisin aamupalapöytään, mut alas en saanut mitään ja päätin luovuttaa ja mennä takas hyttiin. Muu porukasta lähti tukholmaan pyörimään. Mä päätin jäädä nukkumaan sillä mulla ei ollut mitään asiaa tukholmaan. Sain meinaan mieheltä sen reissuilta hajuvesiä, 3 paria kenkiä, shampanjaa yms. niin en kokenut et tarviin mitään. Ja olo oli edelleen huono! Kerrankin sain oksennettua..En tajua mitä olin sit juonut, kun tuntui et jotain happoa yrjöän. Poltti sisuskaluja mukavasti. hyi saatana, oksentaminen on kamalaa. Mutta olo helpottui.

En jäänyt mistään paitsi. Tytöt tuli takas hyttiin märkinä ja rättiväsyneinä.. Siellä tuli vettä kaatamalla. Tax free myymälän kundi oli tullut heitä vastaan ja sanonut tarvitsevansa sateenvarjoa lainax niin meidän moralisti oli sitten antanut omansa ja kärsinyt itse ;) tais olla sen arvoista meinaan kundi oli sanonut et tuu hakemaan varjo myymälästä niin hän antaa jotain pientä...  mentiin hakemaan varjoa niin kundi antoi moralistillemme pienen pätkis patukan "tässä sulle vähän patukkaa ;)" ja uuden risteilyn!! Nyt meillä 2 arvokuponkia (yx ostos oli ylittänyt edellis päivänä tietyn summan) ja uus reissu tiedossa lokakuun paikkeilla. Jihaaa!

Uuteen nousuun, kuten tavaksemme on tullut sanoa uuden rymyillan kunniax. Viina uppos, mut ei tuntunut missään. Ois saanut juoda ihan tolkuttomasti et ois alkanut vaikuttamaan. Kaikki me koomailimme alkuillan, mut pikkuhiljaa porukka alkoi innostumaan. Mun "mees" bongas mut ja tuli viereen humppabaarissa ja sanoi "et pääse mua karkuun vaikka yrittäisit". Siitä sit sen kaverit istui meidän pöytään ja loppuilta meni nauraen. Yx kundeista haki pöytäämme juotavaa. Sen perästä hetken kuluttua tuli baarimikko "hei, sun pitäis varmaan maksaa juomat" se oli unohtanut maksaa juomat meni vähän noloksi, mutta otettiin se sitten huumorilla. Moralisti oli ostanut meille sellaiset halogeenirannerenkaat, jotta löytäisimme toisemme ;) niin tämä mees laittoi sen mun nilkkaan ja sanoi "nyt mä pystyn seuraamaan sua, kun sun nilkka on rengastettu.." Mentiin sitten aamuyöstä nukkumaan sen hyttiin, nyt mä nukuin ihan aamuun asti sen lämpimässä kainalossa =)  Pussailtiin me vähän =) ja ehkä vähän jotain muutakin, mut ei harrastettu seksiä. Meillä oli vähän ongelmia peiton kanssa, joku oli pöllinyt sen peiton ja jouduttiin nukkumaan lakanalla. Sen frendin mentäessa vessaan vietiin siltä peitto. Se raukka kääriytyi sitten lakanaan, kuin muumio =) Aamulla nousin herätyskellon piipitykseen ja aika oli lähteä omaan hyttiin hakemaan kimpsut ja kampsut. Oltiin sovittu et nähdään uudelleen, vaihdoimme käyntikortit.. Ollaan molemmat varattuja... ehkä siitä lisää sitten jos jotain tapahtuu ;)

Oma mies sanoi mulle ennen lähtöä "jaahas sitä ollaan sitten seivästämään lähdössä..." siitä tuo otsikko ja ne, kun mukamas ei ikinä ole poikien reissuilla pillua hakemassa. Niin eipä....  Tossakin meidän porukassa oli lyöty vetoa siitä, et meidän yx muija makaa sen "mun miehen" kanssa ja mä olen se hyvännäköinen, jota kukaan ei saa... en sit tiedä oliko joku meidän tyttö innostunut lyömään vetoa drinksut mielessä ;)