Se on tapahtunut, mä tiedän sen! Ei oo selvempiä merkkejä, kuin ne mitä ilmassa leijuu! Mies on niiiiiiiiiiiin outo, kuin vaan voi olla. Mä soitin eilen sille, vastas nopeesti puhelimeen ja todella tylysti, ei tehnyt mieli jutella. Joten taas annoin olla. No hän soitti mulle tänään ja sanoi, että tulee kotiin 18-21 välillä. Jotenkin tuntui jo silloin, että paskat tulee. Kello läheni koko aika enemmän ja enemmän uhkaavasti yhdeksää. Sitten puhelin soi, mieshän se siellä ja sanoi olevansa parin tunnin päästä kotona. Tiesin, että hän on ihan kohta täällä, jotenkin kummasti aavistin sen. Laitoin pyykkejä kaappiin, kun auto tuli pihaan muutama hetki puhelun jälkeen. Hän tuli sisälle ja sanoi "moi" vastasin, "hei vaan itselles". Jatkoimme kumpikin omia tekemisiämme.  Minä yläkerrassa ja hän alakerrassa. Yritin saada järkättyä meille sitä tanssikursia, mutta siitäkin tuli sitten riita, kun en ollut tehnyt sitä kokonaan valmiix jne. Kun MULLHAN ON OLLUT VAAN AIKAA! Mä menin yläkertaan katsomaan telkkaria ja mies  pesi koneellisen pyykkiä! Yllätys, ensimmäinen fakta tapahtuneesta.
Sen jälkeen hän tuli yläkertan mun taakse ja sanoi "rakastavansa mua", toinen fakta! Syyllisenä tulee mun taakse ja vannoo rakkauttaan tuoksuen toiselle naiselle. En sanonut mitään sen takia, koska olen sanonut, että jos jotain tapahtuu se on ITSE kerrottava! Teoistan on otettava vastuu, vaikkakin tietää seuraukset varsin hyvin. Mä en mitään muuta toivo, kuin rehellisyyttä. Ajattelin odottaa, että hän itse kertoo tapahtuneen.