Jep, ollaan miehen kanssa taas riidelty raha-asioista ja vielä puhelimen välityksellä. Mies on ollut saksassa työmatkalla  tän viikon. En tykkää puhelimessa riidellä, mutta, kun toinen on toisella puolella maapalloa niin minkäs teet. Jos meidän suhde on kaatumassa maallisen mammonan takia niin tää on sit todella heikolla pohjalla ollut suhde! Jos mä oon tän suhteen aikana päässyt jo melkein yli viimekesäisestä pettämis tapahtumasta niin tää ois kaiken huippu! Mitä kaikkea sitä on valmis tekemään suhteen eteen? Itse olen ollut valmis luopumaan omista asioista/ vapaa-ajasta ja tekemään töitä ja koulua saman aikaan, niin, että perheelle ei ole jäänyt aikaa. Ja nyt musta tuntuu etten siihen rumbaan enään halua. Haluan harrastaa ja nauttia elämästä. Rahaa tulee ja sitä menee. Ymmärrän toki, että mun täytyy laittaa oma osani laskuihin ja muihin, mutta tällä hetkellä mun tulot ei ole mitkään suuret, joten en millään pysty maksamaan kaikkea heti. Kaikki aikanaan. Mies on sellainen saakelin stressihirmu laskujen ja lainojen suhteen, et kaikki on maksettava just nyt tai ne menee tyyliin ulosottoon........ Mun opintolainaa on alettava maksamaan 2-vuoden päästä, joten mä en ainakaan siitä stressiä ota nyt. Tän kuukauden aikana selviää sekin, et pääsenkö opiskelemaan ja jos en pääse niin sit teen töitä. Kauheaa hulabaloota tääkin kesä, jippiii!!
Huomenna onkin sit kivaa, kun mies palaa kotiin... Nostetaan kissa pöydälle ja selvitellään asioita. Joko me jatketan tai erotaan. Lauantaina pitäis mennä landelle moikkaamaan tyttöä ja mun sukulaisia...... eli erittäin mukava viikonloppu edessä....

Meen jatkamaan töitä, asiakkaan pitäis just saapua.....kello jo tasan....