Mulla on ollut koko tän viikon aikana hirvee himo saada pizzaa!! Mä en oo syönyt pizzaa piiitkäään aikaan saatikka mitään muutakaan epäterveellistä. Oon onnistunut jättämään irtokarkit, jätskit, pullat, kakut, viinerit, limut, pizzat, hampurilaiset, kebabit yms herkut pois mun ruokavaliosta. Olen oikestaan aina syönyt terveellisesti, mutta nyt olen ottanut itseäni toden teolla niskasta kiinni, jotta pääsen tavoitteeseeni! Tavoitteenani olisi 2010 olla fitness kisoissa mukana, mutta saas nähdä, kuinka mimmin käy. Ja mä en oo koskaan osannut juoda limuja. Ihan oikeesti mä saatan ottaa hörpyn mut siihen se jää. Mä en ole koskaan saanut tyhjennettyä edes 0,5 limupulloa tyhjäksi. No onpahan ainakin yx pahe pois päiväjärjestyksestä.
Palataampa asiaan... niin sitten tänään perjantaina iski taas ihan kauhee himo saada pizzaa. Olin miehelleni jo pariin otteeseen viikon aikana sanonut et mulla on kauhea himo saada pizzaa... Hän soitti töistä lähdettyään et vieläkö tekee mieli pizzaa? No mä vastasin et tekee...  Hän tuli kotiin kädessään pari pizza laatikkoa. Ah, se tuoreen pizzan tuoksu iski mun hajumakuhermoihin, niin että vesi nousi kielelle. Mies oli tehnyt erittäin onnistuneet valinnat: barbeque kanapizzan ja pepperonipizzan reilulla valkosipulilla ja mexican kastikkeella! Nam nam nam, et oli hyvää!! Illanpäätteeksi katottiin leffa Wicked Man , joka oli ihan suolesta en siis suosittele. Makuunista oli pakko ottaa maistiaisiksi Ben& Jerrys jätskiä!! Oon kuullut lähiaikoina siitä niin paljon juttua et oli ihan pakko itsekin testata! Erittäin hyvää jätskiä olikin! Maistiaisiksi otin Phish Food makuista jätskiä: kermasuklaajäde, kinuskikastikkeella, vaahtokarkareilla ja kalanmuotoisilla suklaapaloilla höystettynä. NAM!  Siihen hintaan oli paree ollakin hyvää! Nyt on taas pizza kiintiö täys ja voin hyvällä omatunnolla jatkaa tätä terveellistä elämäntapaa. Sillä on hyvä silloin tällöin herkutella ja sallia itselleen paheita. Tää mimmi jatkaa puntilla käymistä ja terveellistä elämäntapaa!

Päivän aforismi

En minä välitä rahasta rahan takia, vaan rahasta nenestyken symbolina.

- Coco Chanel -

Aforismi löytyi Itulta