Huh huh, kaikkea sitä kokeekin. Oli tarkoitus mennä vain yhdelle tohon lähibaariin miehen ja hänen kavereitten kanssa, mutta kaverit sit innosti lähtemään toiselle puolelle kaupunkia olevaan "menomestaan". Sinne sit mentiin ja otettiin enemmän, kuin se yx.. Vähän ennen pilkkua, mun luokse käveli kaunis goottityylisesti pukeutunut nainen. Pöydän ympärillä oli mun lisäksi vain miehiä. Gööttityttö sit otti mua kädestä kiinni, katsoi silmiin ja sanoi "oot kaunis, haluisitko lähteä hänen kanssaan jatkaman iltaa heille" itse menin aivanpuihin ja hetken kasasin itseäni, jotta sain sanottua,että kiitos kohteliaisuudesta,mutta seurustelen ja mun mies on vieressä. Goottityttö sit sanoi "harmi, ois vaan ollut kiva tutustua paremmin".  Seurueeni miehet katsoivat minua suu auki, ja olivat sitä mieltä, että olisivat voineet katsella minua ja sitä tyttöä ihan mielellään. Olo on kyllä imarreltu ja haluttava, sillä jos naisetkin tuolla tavoin tulevat ehdottelemaan. On tapahtunut kyllä aikaisemminkun, mutta sellaisessa baarissa, missä tuo on ihan yleistä, että naiset ovat naisten kansa ja miehet miesten. Kyllä sitä nyt hieman hämmentyy, kun kaunis nainen tulee tuolla tavoin ehdottelemaan, sillä miehiltä sitä kuulee aina, kun baarissa on. Olihan tuo houkutteleva tilaisuus, joka olisi pitänyt käyttää *painosanalla* ilman miehiä! Ja sekin vielä, että minä olin seurueen ainoa, joka olisi saanut =) Eikä silläkään, etteikö seurueeni miehet ole rotumiehiä ja saisi itselleen iskettuä naisia..
Minä voisin siis ihan oikeasti olla myös naisen kanssa, mutta ei nainen miestä korvaa.

Jotenkin nautin tilanteesta, kun mieheni oli vieressä ja kaunis nainen tuli ehdottamaan tuollaista. Kannattais pitää kiinni minusta kunnolla jos todella haluaa olla mun kanssa, sillä muuten tämä tyttö tekee mitä haluaa. Tuo vapaus tehdä mitä haluaa pätee tänäkinpäivänä, mutta, mutta... Tuo tapahtuma oli oikein houkuttelava, ja fantasia sai ensimmäisen todellisen kipinän!