Ollaan menty TJOT meinigillä jo pitkään, eikä mitään ole tapahtunut. Parisen viikkoa sitten menin lekurin puheille asiasta, hän laittoi mut verikokeisiin. Tutki kilpirauhaset, valkosolut, verenpaineen, papa yms. Menkat mulla on aina ollut ilman pillereitä säännöllisen epäsäännölliset. Tänään soitin sitten tuloksia niin sain kuulla, et mun kilpirauhas arvot on koholla, mutta ei kauheen paljon, mutta niitä pitää kuiteskin seurailla. Lääkäri kirjoitti mulle lähetteen kätilöopiston sairaalaan jatkotutkimuksia varten. Lähete tulee sitten postissa, tiedä sitten, koska kättärille pääsee tutkimuksiin. Ilmeisesti tutkivat meidät molemmat siellä. Ois se kyllä aikamoinen shokki kuulla, ettei enään voisi saada lapsia. Mulla on jo yksi edellisestä suhteesta, että sinänsä mulla ei hätää, mutta jos mies ei voisi saada lapsia olisi se hänelle todella kova juttu. Saatikka meille yhdessä. Me molemmat toivotaan yhteistä lasta ja toivotaan nyt parasta et sellainen meille suotaisiin.