Huh huipakkaa, tuli taas oltua salilla. Ja siltä tuntuu!!!! Takareidet ottaa edelleen vastaan, uuups täytyy myöntää et venyttely on edelleen työnalla, hyi mua! Ovat vihdoin saaneet uuden prässin salille! Tuli heti kokeiltua ja 80kg painoja, nyt sai reidet ja pakarat kyytiä! Entinen oli aivan kamala, ei mitään säätöjä koneessa ja tosi hankala kammeta sinne alle. Selkä ei tosiaankaan tykännyt edellisestä laitteesta! Harmi vaan, et nyt toi sali alkaa olee kunnossa. Laitteita kunnostettu ja vaihdettu. Niin meikäläinen vaihtaa maisemia reilun viikon päästä! No meen samaisen ketjun salille Malmin puolelle vain. Saas nähdä mikä meininki siel, kun toi on ollut vain naisille.... Ei ne miehet mua siellä haittaa, mut tiedä mikä äijäsali se on??! Takasin treeniin... tein vatsoja penkillä ja taljassa. Vatsalihaksessa vasemmalla puolella vihloi jotenkin oudosti, joten en ihan kauheesti vatsoja vääntänyt. Mut tein kuiteskin ja tuntui ikävältä=( Täytynee ukolta kysyä mikä se vois olla. Se tulee taas vihaamaan mua mun kysymyksine =) Mulla on tapana siltä aina kysyä outoja asioita, mihin tiedän itsekin et sil ei oo niihin vastauksia. Ei se lääkäri ole, mut poliisin ja lääkärin poika =) Joten, kyllähän nyt sen pitäis osata vastata... Sit viel ärsyttää, kun porukat kyylää mua salilla! Mikähän mussa on vikana, kun sellaiset juuri aloittavat tsiigaavat mua, kun oisin joku kummajainen. Olen treenannut pitkään ja mulla ehkä vähän on habaa ja reisiä. Painotkin on sitä luokkaa, et ihan tavis ei niitä nostele. Nii ja kaiken lisäksi oon ammatiltani parturi-kampaaja, joten mä en ihan out of season ole. On siis tukka ja kynnet kondiksessa! Ja vaatteetkin on hyvälaatuisia ja kivannäköisiä. Miehän en mitään t-paitaa ja salihousuuja päälleni laita. Idiootiltahan mä näyttäsin niissä! No oon friikki, niin oon sit friikki! Kytätköön sit, jos siel salilla ei muuta tekemistä ole! habahabatsub tsub hylleba hyllebahylle, a naan!! En tiedä miten oikeesti kirjoitetaan, mut tarkoitan sillä sitä kurko mainosta, joka tuli joskus aikoja sitten.. Neiti kiljuu keittiössä mentävä.....