Pitäisi kirjoittaa heti tänne, kun jotain tapahtuu. Perkule sentään, kun ei ehdi ikinä millään kirjoittamaan just siitä hetkestä mikä sai tunteet/ ajatukset pintaan. Ja toinen juttu on et haluan kirjoittaa rauhassa, sillä teen tätä salaa... Sitä samaa fiilistä ei enään ole jälkeenpäin.

Olin shoppailemassa pitkästä aikaa itiksessä. Istuskelimme mäkkärissä, koska L:llä oli nälkä. Mä en tosiaankan tykkää syöttää roskaruokaa tyttärelleni, mutta helppo "ruoka" on helppo ruoka. Siinä sitten istuskelimme ja näin ex-personal trainerini. Hän treenautti mua 3-vuotta. Hän on oikeestaan syypää mix mä salilla ramppasin. Mä kuolasin sitä salaa. Kauhea tunnustus, hyi häpeä. Tiesin, että sillä on tyttöystävä ja aina ajattelin, et sen on pakko olla joku tosi hottistimmimamma. Mä ajattelin, et joku päivä niillä menee poikki ja mä vien sen miehen! Sitä päivää ei oo tullut ja nyt minäkin seurustelen... Voi kuola! Se oli edelleen ihana! Se on poikkeama siitä mun unelma miehestä, joka on treenattu tiukka iso mies kuten Vin Diesel! Tää tyyppi on pitkä ainakin 185, urheilullinen, punaiset hiukset, ihanat silmät ja valloittava hymy. Rauhallinen ja huumorintajuinen tyyppi. Mä en tajua mikä siinä on, mut se vaan saa edelleen perhosia vatsaan. Ajattelin, et meen ihan paniikkiin ja puhun läpiä päähäni, kun se tuli mua kohti lapsen ja lastenvaunujen kanssa. Mut onneksi sain ihan fiksua läppää heitettyä.

Sain selville, et se ei ole enään sillä salilla töissä missä oli silloin töissä. Vaihtoi juuri elixiaan. Hahaaa itselläni kohta salin vaihto edessä, kun soppari loppuu, mutta en mä nyt oikeen tiedä jaksaisinko lähteä puotinharjuun asti.... tai kun tiedän et R siellä töissä niin ehkä sitä tulis lähdettyä ja jos saisin frendin ylipuhutta et alkaa käymään mun kanssa siellä....... Mitä mä oikein ajattelen huh huh... varattu nainen..

Sen emäntä ei ollutkaan mikään hottistimmimamma vaan sellainen ihan tavallinen kotiäiti.. Näin sen vilahdukselta, kun lähtivät pois karusellista. Kun R lähti pois mun luota niin sen emäntä kurkkas nurkan takaa muhun päin ja kuulin selvästi, kun se tiuskas R:lle et kenen kans sä oikein juttelit tuolla... Oliko mulla nyt hottistimmimamma olo, ei olleskaan.... Hyi kamala et olen kauhea! Mut edelleen mä voisin kuolata sen spinning tunneilla....