Tiistaina oltiin tyttären nielurisaleikkauksessa ja tää viikko onkin mennyt potilasta hoidattaessa. Onneksi iltaisin olen päässyt ratsastaman ja puntille. On ihanaa saada viettää omaa aikaa.
Tänään onkin sit vika ridatunti alkeiskurssilla. Frendi jatkaa alkeis kakkosella ja mä meen sit koulutunneille =)

Olipa taas aamu! Oon koko aika muistanut alitajunnassa et tällä viikolla huoltomiehet tulee vaihtaa patterit palovaroittimen (on se hieno keksintö et joku tulee tekemään sen, niin itse ei tarvi sitä alkaa tekemään), mutta arvaa vaan muistinko sitä tänään!! No en! Olin keittiössä yökkäreissä miniminimini pöksyissä ja topissa laittamassa tytölle aamulääkettä, kun näen ikkunasta 2 nuorta huoltomiestä. Äkkiä makkariin farkut jalkaan, rintsikat päälle ja paita vielä. En ehtinyt alushousuja laittaa farkkujen alle... niin johan se ovikello jo soi... ovelle sit vaan avaamaan ovea, jouduin sanomaan et oottakaa hetki laitan koirat pois jaloista...  Siinähän ne sit vaihtoivat patterit mun palovaroittimeen.. paidaksi ehdin vain löytämään lattialta viime lauantaina tupereilla olleen bilepaidan joka on avonainen.. tais huotomiehilläkin olla hauskaa..
Mix mulle käy aina näin?! tää ei oo eka kerta... kerrankin ovikello soi aamutuimaan ja en muistanut et mulla oli yöpaitana sellainen todella lyhyt "yömekko" josta näkee läpi!!! Eihän mulla mitään pikkareitakaan siellä alla ollut... postimies sit vaan takelsi "tässä ois sulle paketti allekirjottaisitko...." eikä hävettänyt sen jälkeen ollenkaan, kun oven kiinni laitoin ja katoin eteisenpeiliin..

Äijä lähtee tampereelle huomenna ja mulla on niin ristiriitaiset tunteet ja mietteet! Viime kesänähän se petti mua tampereen reissullaan ja tiedän tai siis ainakin oletan, että hän ei sitä toistaisi, mutta, kun tapahtumat tulvii mielensyövereistä esiin... ollaan puitu asiaa, mutta, kun mä en edelleen ymmärrä!!!!!!!  Tyttö oli kuulemma huonoimmasta päästä, ranking listassaan numero 2 et silleen, mutta tuohan ei mulle paljoa kerro.Joo joo, tiedän mitä itsekin tässä teen... mä en ole pettänyt vaikka mahdollisuuksia ois ollut.

Pitäis kait tässä alkaa siivoamaan äiskä tulee käymään..