JIPPIIIIII!!!!! Nyt se on totta! Mä VALMISTUN!! Todistuksessa komeilee 120opintoviikkoa!! Oli se kyllä työn takana! Ja ihan älytöntä paperien pyörittelyä. Jouduin hakemaan uusix todistuksen tehdyistä työtunneista. Opo, kun hermoili et ne ei tuu riittämän ja et menee viel ens vuoden puolelle, kun valmistun. Ja vitut sanoin minä! Marssin suoran kotiin ja kaivoin kaikki palkkakuitit ja laskin sieltä tehdyt työtunnit niin sieltä rapsahti sellaiset 500h tehtyjä töitä. Siitä raapustin sitten todistuksen ja marssin duuniin pomon pakeille ja annoin lappusen allekirjoitettavaksi ja leimattavaksi. Sitten seuraavana aamuna menin takaisin opon juttusille ja läväytin todistuksen pöytään ja sanoin hah tässä sulle tunteja!! Tuli sellaiset 10 opintoviikkoa samantein!!!!!!! Opo yllätty ja sanoi "nyt sitten juhlamekon ostoon, onneksi olkoon sinähän valmistut". Oli mulla vähänkö hymy huulilla, kun näytin sille!!! Nyt pääsen pois tosta paskalaitoksesta.... Ja opo vielä edellisellä kerralla sanoi, et opettajat ei uskonut mun valmistuvan tänäkään keväänä.... et silleen luodaan luottamusta ja kannustetaan oppilaita tossa koulussa... Hah, mä näytin niille!!! Sama mun oma perkeleen ukko ei uskonut muhun, tai sano uskovansa vasta sit, kun mulla paperit kourassa. Vittu mä näytin sillekin mistä kana pissiii!!! Se ite ei oo saanut tehtyä liikunnanohjaajan tutkintoaan loppuun.... vaikka nyt opiskeleekin tradenomix... Täytyy mennä jatkaa töitä....