Me kummatkin ollaan kiukkusia, ja eilinen ilta meni sitten asioita miettiessä. Tai mulla meni oikeestaan aamuyöhön asti, sillä jos joku on pielessä niin mä en nuku. Ja jotenkin sisimmässäni mä tiedän, että mies on pettanyt mua, mutta ei vaan kerro asiaa. Mä odotan vielä. Toisaalta en halua sitä täällä painostaa, koska meillä on vielä viikko edessä täällä landella, ja  mun sukulaisia edelleen tulossa tänne. Se olisikin mukavaa, kun me oltais myrkynnielleitä ja koitettas olla et kaikki on hyvin.

Saatiin jotenkin puhuttua asioita, mutta parantamista on vielä. Mulla. Mähän oon KYLMÄ, TUNTEETON, SYNKKÄ ja muutenkin niin saamaton. Hei ihan oikeesti, oon ollut landella kohta yli 2kk, tääl ei tapahdu yhtään mitään. Samat asiat teen päivästä toiseen, ei ihme, että alan kypsymään.
Saatan kiukustua siitä, että toinen tekee jotain ( lähtee kavereitten kanssa viihteelle toiseen kaupunkiin) ja mä jään edelleen tänne. Mulla ei oo sosiaalista elämää ollenkaan täällä, paitsi oma tytär!  Sit tuo toinenosapuoli ei pysty ymmärtämään sitä, että kaipaan myös, jonkin näköstä häppeninkiä, ihan sama mitä, mutta hetkex  täältä pois auttais kummasti. Tai edes se, että mentäs sinne perkeleen kävelylle kahdestaan! Joo ollaan me käyty pariin otteeseen kahestaan shoppailemassa ja viihteen puolella, mutta kyllä sitä edelleenkin kaipaa kahestaan olemista. Niin ja siitäkin tulee sitten sanomista, kun ollaan käyty jossain, et kun on mennyt rahaa niin ja niin paljon. Ja hän vaan tekee töitä ja mä lomailen, enkä ole muka tyytyväinen. Olen mä! Mut sekin, et oon lomalla, nyt kerrankin on oikeesti harvinaista ja vähän tilanteen pakottama. Oon tehnyt töitä, koulua ja hoitanut kodin viimeisen vuoden, sitä ennen olin yh-äiti ja ite hoitanut kaiken, en kylläkään käynyt töissä, kun ei mahdollisuutta ollut.. Mä en ole täydellinen ja mä tiedän omat heikkouteni ja olen sanonut, että mä yritän näyttää tunteitani enemmän, mutta se ei tapahdu ihan hetkessä. siihen menee aikaa, jos hän ei pysty odottamaan niin mä en tiedä mitä tehdä. Mutta on tuolla avomiehelläkin omat jutut, joissa on parantamisen varaa, enkä mä odota, että muutos tapahtuu ihan hetkessä.  Katsotaan nyt ajan kanssa mitä tapahtuu. saa muuten nähdä minkälainen ilmapiiri on tänään. Eilen, kun tuo keskustelu jäi vähän kesken.


Palatan hetkex aikaisemmin tapahtuneeseen Lahdessa. Mentiin Lahden yöhön  kuuntelemaan Yötä. Mulla oli sellainen olo, että mies kosisi mua, mutta ei sitten tehnytkään vaan vaihtoi puheenaihetta. En sitten alkanut utelemaan, koska olisin halunnut hänen itse kosivan mua. No sitä ei sit tapahtunut ja nyt saan sitten miettiä, et onko mies pettänyt mua vai ei. Ja suurella toden näköisyydellä on pettänyt. Joten se siitä kihlauksesta!