Huonosti jaksan päivittää mun treenejä, mut kyl mie sitä teen!!! ihan oikeesti! Tänäänkin olen menossa! Treenit sujuu hyvin,. Painoja lisätty  ja puntteja heilutettu. Täytynee ottaa yhteyttä kohta valmentajaan, jotta saadan päivitettyä treeni ohjelma.

Aloitin uudestaan mun lapsuuden harrastuksen meinaan heppailun!!! Päätettiin kaverin kanssa, joka ei oo ikinä ratsastanut lähteä ratsastuskurssille!! Eilen oli eka tunti, joka meni ihan vanhasta muistista!! Oli vaan nöyryyttävä olo, kun sellainen 15v tyttö opasti mua varusteiden laitossa ja piteli viel riimusta kiinni, kun ratsastin. No alkeiskurssihan se oli ja sillee.. mu mut.. kyllä mä osaan! Olinhan sentään kilpatallilla hoitamassa kisaheppaa, jolla itsekin sain kisata.Tyttö oli ihan mukava ja sanoinkin, et olen ratsastanut aikaisemmin ja se näytti ymmärtävän asian ja yhdessä sit naureskeltiin asialle.. Paikat ei oo edes yhtään kipeenä. Mä kyllä venyttelin koipiani ja ne ovat varmaankin jo ihan turtana mutenkin salilla käymisestä. Sen tiedän et takareiskat on ihan totaali jumissa! Niitä, mun pitää venytellä huolellisemmin... Kohta pois duunista, meen eka salille ja sit sieltä ratsastamaan, jeeeee, huippukiva viikko edes, paskat ilmat vaan niin joutuu oleman maneesissa eikä pääse kentälle.

Oi vitsi niitä aikoja!! Tuli niin paljon muistoja mieleen! Ekat ryyppyreissut tyttöjen kans yms yms...

Ai, niin olen muuten meilaillut sen laiva tyypin kanssa.....tsot tsot!!